Monday, July 16, 2012

Spiraal ~ Spiral

Allereerst een warm welkom aan JLKMURRE, als 10e volger van mijn blog. Ik hoop dat je er plezier aan beleeft en er inspiratie op kan doen.
Voor iedereen geldt overigens: als jullie vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.
First a warm welcome to JLKMURRE, as the 10th follower of my blog. I hope you have fun and may pick up some inspiration here.
To everyone: if you have any questions and/or remarks, I'd like to hear it.

Natuurlijk kijk ik ook graag bij andere haakblogsters. Eén van hen is "Karin aan de haak"   Zij heeft veel leuke patronen, de meesten gratis en veel verwijzingen naar andere inspirerende blogs. Een poosje geleden heb ik haar spiraal-tutorial gevolgd. Ik denk dat ik iets aan de laatste toer fout heb gedaan, maar ik vond het toch goed genoeg om er iets van te maken. Je kunt het al raden, denk ik. De voering moet ik nog vast zetten en een mooie gesp zien te vinden. Dan is het klaar. (jammer dat de felle kleuren niet echt mooi over komen met de camera van mijn telefoon; ik roep al tijden dat ik een fatsoenlijke camera ga kopen - moet ik één dezer dagen echt gaan doen) 
Of course I'd like to view at other crochet-blogs. One of them is "Karin aan de haak" She has a lot of nice patterns, most ones free and lots of links to other inspiring blogs. A while ago I followed her spiral-tutorial. I think I did something wrong at the last row, but considered it good enough to make something out of it. I think you can guess. I still have to attatch the lining and find a suitable buckle. Than it will be finished.  (such a shame the bright colors don't really show with the camera on my mobile; I've wanted to buy a proper camera for a long time - must do one of these days)
                                                             ----
Alhoewel het half juli is, blijft het kwik maar hangen rond de 15 - 18  C. graden en is de regenmeter altijd gevuld. De tuin ziet er maar triestig uit zo. De roosjes zijn plat geregend en de magnolia is in de war met koudere jaargetijden en vormt weer bloemen. Alleen de druiven schijnen nergens last van te hebben.

Allthough it's half July, temperatures stay between 59 and 64.4  F and the udometer is always filled. The garden looks sad, with the littles roses laying flat due to the rain and the magnolia confused in the time of year, is making flowers again, like in early spring. Only the grapes don't seem to be bothered by anything.


de roosjes tegen de grond gespoeld - the roses, washes to the ground
magnolia met bloemknoppen/with flowers
  


Hou je haaks !

I'll keep you in the loop !

      





You are welcome to leave me some comment.


No comments:

Post a Comment